Sumbawa Besar - Kencana Beach Hotel ( 9 km) - Reisverslag uit Sumbawa Besar, Indonesië van Marry en Sjaak Groot - WaarBenJij.nu Sumbawa Besar - Kencana Beach Hotel ( 9 km) - Reisverslag uit Sumbawa Besar, Indonesië van Marry en Sjaak Groot - WaarBenJij.nu

Sumbawa Besar - Kencana Beach Hotel ( 9 km)

Blijf op de hoogte en volg Marry en Sjaak

27 Oktober 2018 | Indonesië, Sumbawa Besar

Sumbawa Besar – Kencana beach hotel ( 9 km)

Dinsdag 23 oktober,
Vandaag een rustdag. Na gister is dit wel even nodig. We slapen uit tot 8 uur, maar ik ben zelf al om half 7 klaar wakker, dus ga ik even wat appen en wat lezen, heerlijk. Na ons ontbijt gaan we rustig fietsen naar ons volgende hotel waar we op de heenweg ook zijn geweest . Naar de zee in een huisje op palen. De zee is hier heel helder en je kunt het koraal gewoon zien. Ook op het kiezelstrand ligt mooi koraal, dit mag je natuurlijk niet meenemen. Dus, leg ik het later vast met mijn telefoon. Natuurlijk komen we veel te vroeg aan en ons huisje is nog niet schoongemaakt, geen probleem met een colaatje genieten wij van het uitzicht naar de zee. De hele dag is het genieten, een beetje langs de zee lopen, lezen en kletsen met het Nederlands reisgezelschap wat hier ook een dagje is. Ook hier zijn de inwoners van Sumbawa aan het zwemmen. Ze vinden het prachtig als ik met ze op de foto wil, dus offer ik mij op voor de selfies . ’s Avonds een lekkere vis eten en weer heerlijk een paar biertjes erbij. We zijn weer helemaal uitgerust om morgen de volgende etappe af te leggen.

  • 12 November 2018 - 18:54

    Marianne :

    Ha, gelukkig weer koude biertjes. GENIET ERVAN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marry en Sjaak

Actief sinds 21 Sept. 2018
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 10543

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2018 - 22 November 2018

Fietsreis door Bali, Lombok en Sumbawa

Landen bezocht: